lunes, junio 12, 2006

Veda Levantada

Debido a mi estado de animo del último año, me prohibí escuchar Radiohead y Coldplay.
Digan lo que quieran, pero a mi me afectaban aunque me encanta su música...

Sin embargo, luego de casi 8 meses sin Radiohead y 4 sin Coldplay, baje el nuevo disco de Thom Yorke: The Eraser y aproveche de levantar la veda. Aunque el nuevo disco más que el Radiohead de notas fuertes y liricas desgarradas como la voz de Thom Yorke, es un disco muy Kid A, con mucho sonido electronico y música relajante. Me gusta, me lo compraré muy pronto.

Y es como así escuche en CSI "There There" me di cuenta que mi gusto por Radiohead no ha cambiado.

Hasta me parecio simpatico y acertado el "We are accidents... waiting, waiting to happen"

There There
Radiohead
In pitch dark I go walkin' in your landscape
Broken branches trip me as i speak

Just 'cause you feel it doesn’t mean it’s there
Just 'cause you feel it doesn’t mean it’s there

There's always a siren singing you to shipwreck (Don't reach out, don't reach out. Don't reach out, don't reach out)
Steer away from these rocks we'd be a walking disaster (Don't reach out, don't reach out. Don't reach out, don't reach out)
Just 'cause you feel it doesn't mean it's there (There’s someone on your shoulder. There’s someone on your shoulder.)
Just 'cause you feel it doesn't mean it’s there (There’s someone on your shoulder. There’s someone on your shoulder.)

There there

Why so green
And lonely
And lonely
And lonely

Heaven sent you
To me
To me
To me

We are accidents waiting
Waiting to happen
We are accidents waiting
Waiting to happen

4 Comments:

Blogger Pandora said...

Creo que es lo mismo que me pasa con Anathema, claro que el nuevo disco de ellos se ve bastante mas... ¿optimista?


Besos, cuidate

11:32 p. m.  
Blogger ~* neki *~ said...

Yorke...
Yorke y su voz de adolescente con letras sangrantes.

Yo no sé q es peor.
No oirlo, teniendo ganas.
O escucharlo, teniendo ganas.

Ahi ves tu...
Mi favs?
"Idioteque"
Me bajaré del escenario con esa condenada cancion de fondo!
*-*

2:02 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Very cool design! Useful information. Go on! butalbital ship to florida lebron james and hummer Engine+guide+placement+search h2 hummer limousine las vegas free order didrex picture hummer 2005 Billings medical malpractice

5:56 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

That's a great story. Waiting for more. teen jobs http://www.internet-poker-8.info Colored paper for wedding invitations Wap forex com fitness Us mortgage insurance house property online credit report 300c chrysler Area company ma massachusetts moving Alfa romeo sport wagon Gratis flash web templates Lipitor action Line prescribing tramadol Tony franklin football Tadalafil in women Win video black jack Las vegas hotels q baccarat free music mp3 players Benefits of our pay per click management service

6:44 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home